סיווג קבלני ג-5

נווה בגדדי – ערכי החברה לעובדיה


  1. לשמור על הבטיחות בעבודה – חיי האדם ובריאותו תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו.
  2. להיות יצירתיים – להביע את עצמנו, להביא איכויות חדשניות, להמציא דברים חדשים (במגבלות כללי האיכות והבטיחות), למצוא ולהמציא דרכים שלא היו קודם.
  3. לשמור על פשטות – להעביר את המסרים והרצונות בפשטות, לפשט תהליכים. החיים עצמם פשוטים, ועם קצת תשומת לב אפשר למצוא פתרונות פשוטים.
  4. להיות קשובים - להסכים לשמוע דעות, לאפשר ריבוי דעות, ללמוד כל הזמן, להסתקרן.
  5. לשאוף למצוינות - להתעקש על הסטנדרט הכי גבוה שניתן להשיג – בעבודה, בשירות, בבטיחות.
  6. אחריות אישית - לקחת אחריות על כל דבר שאנחנו עושים.
  7. גאוות יחידה -  אנחנו מתגאים בתוצאות שלנו, ורוצים לבנות בניינים שכל בני המשפחה שלנו יהיו גאים בהם, שהנכדים שלנו יגידו: "תראו! את זה סבא שלי בנה!". הצלחת החברה היא ההצלחה של כולנו.
  8. לחשוב בגדול - להרחיב אופקים, להגדיל ראש. לבוא עם פתרונות. מקסימום - נצליח. מותר לנסות, מותר לטעות (במגבלות כללי האיכות והבטיחות). מי שלא עושה – לא טועה.
  9. לספק את התוצאות - אנחנו נבחנים על התוצאה הסופית, וגם אם יש עיכובים ובעיות אנחנו מתמודדים ומביאים את התוצאה שהלקוח צריך.
  10. נועם הליכות – בסביבת העבודה בחברה תמיד ישררו ערכים של כבוד הדדי, שיח מכבד, לקיחת אחריות ואמינות.
  11. להיות יסודיים – הקפדה על הפרטים והיכרות יסודית עם הפרטים מרמת המאקרו לרמת המיקרו. לא ניתן להצליח ללא הקפדה על הפרטים הקטנים.
  12. תודעת שרות – כלפי כל הסובבים אותנו – לקוחות, עובדים אחרים בחברה, ספקים וגורמים חוץ ארגוניים. תודעת השירות מתחילה באימוץ נקודת המבט של הלקוח – השאלה היא לא מה נוח לנו, אלא איזה שירות ואיזה מענה היינו רוצים לקבל אם אנחנו היינו הלקוח.
  13. להיות עם עמוד שדרה – מותר להביע דיעה, להציע הצעות ולהביא את עצמנו לידי ביטוי. יחד עם זאת, מרגע שמתקבלת החלטה סופית ע"י מנהלי החברה - החזית אחידה וכולנו מבצעים.
  14. להיות יעילים ואפקטיביים – יעילות בעבודה היא לבצע את העבודה מהר. אפקטיביות בעבודה היא לבצע את העבודה פעם אחת (בלי חזרות). הבזבוז הוא האויב הגדול שלנו. כדי להיות מצוינים, עלינו להיות יעילים ואפקטיביים. אנחנו שואפים לחסכון ונאבקים בבזבוז.
  15. להצליח מול האתגרים – אנחנו לא מתייאשים לעולם ותמיד שואפים להצליח על אף האתגרים והקשיים שעולים. גם אם יש מחסור – בכוח אדם, זמן או תקציב.
  16. מכירות – לכל אחד מאיתנו יש את היכולת למכור. כולנו אנשי מכירות ושגרירים של החברה – מול בני המשפחה, החברים, השכנים והמכרים.
  17. להקפיד – אנחנו מסיימים כל משימה, עד הסוף, בלי להתפשר על "קטנות".
  18. להיות מקצוענים - ערך עליון שמנחה את כל עובדי החברה.

 

נווה – בגדדי, חברה לבנייה מקבוצת נ. נווה, מתמחה בביצוע פרויקטים בתחום הבנייה, בהתחדשות עירונית ובעסקאות קומבינציה. לחברה רישיון קבלן ג-5 לעבודות הנדסה בנאיות.


יתרונות החברה:

  • באופן חסר תקדים בשוק הבנייה בישראל, החברה מסיימת ומוסרת את רוב המבנים שהיא בונה לפני הזמן המיועד – בממוצע, רוב בנייני החברה נמסרים כארבעה או חמישה חודשים לפני הזמן שהוגדר לסיום העבודה.
  • החברה מפעילה מחלקת שירות לקוחות המטפלת בתלונות דיירים ותקלות במבנים שנמסרו ובכך למעשה חוסכת מהיזם את הצורך לטפל בפניות דיירים. מחלקת שירות הלקוחות כוללת מוקד שירות לקוחות לשיחות טלפוניות ואנשי שירות המטפלים בתקלות בשטח באופן שוטף, ובכך נחסך מהיזם הצורך לעסוק בתלונות הדיירים. מחלקת שירות הלקוחות של נ.נווה אף יוזמת באופן פעיל שיחות לדיירים (בדרך כלל שנה אחרי איכלוס הדירות) במטרה לוודא את שביעות רצונם ולוודא שבמקרה של תקלה הם יודעים לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה. כך מתאפשר ליזמים הבוחרים בשירותי נ.נווה לעבור מיד בסיום השיווק לפרויקט הבא, ללא העיסוק המתיש בתלונות דיירים ותקלות.
  • החברה מנוהלת על ידי מהנדס מוסמך
  • החברה מקיימת שיטה ברורה ומוגדרת לניהול פרויקטים בבנייה המגיעה לתוצאות יוצאות דופן – לא רק מסירת פרויקטים לפני תאריך היעד, אלא אף איכות בנייה ללא פשרות וסיום פרויקטים עם מספר רג'קטים חד ספרתי ברוב המקרים

בשנות קיומה (החברה פעלה בעבר תחת השם "נ. נווה"), ניהלה החברה עשרות פרויקטים שונים ומורכבים בתחום הבנייה. החברה טיפלה בהצלחה בפרויקטים עתירי מערכות ותשתיות, המשלבים יועצים בתחומים שונים כגון : תמ"א 38 והתחדשות עירונית, מבני ציבור, בתים פרטיים, בתי יוקרה בסטנדרט הגבוה ביותר ובניה רוויה. לאורך השנים צברה החברה מוניטין מצוין בקרב לקוחות ממגזרים שונים, בשוק הציבורי, המוסדי, הפרטי והיזמי, בכל רחבי הארץ.

שילוב היכולות המקצועיות, הידע המצטבר והניסיון הרב בשטח, מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו שירות מלא של ביצוע הפרויקט ומסירתו עד לקבלת המפתח, ללא דאגות.

שיטת עבודה:

נווה – בגדדי ידועה בתחום הבנייה בישראל כחברת פרימיום המקפידה על מצויינות ואיכות, בטיחות ושירות, שולטת בידע עדכני וניסיון רב, תוך הקפדה יתרה על רצונות ודרישות הלקוח.

בכל פרויקט, מטרתנו היא למצוא את הפתרונות האיכותיים והמתאימים ביותר לצרכי הלקוח ולרצונותיו, תוך התחשבות באפשרויות ובאילוצים, בתקציב ובתנאי השטח. הניסיון והידע המצטבר הרב שצברה החברה בתחום הבניה, בשילוב שיטות בניה מתקדמות וחומרי גמר חדשניים, מאפשרים לנו לבנות בסטנדרטים גבוהים, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ובמסגרות תקציביות עם מינימום ליקויי בנייה ומקסימום שירות ללקוח – גם כאשר מדובר על פרוייקטים מורכבים כמו הצרכים הייחודיים של פינוי – בינוי.

אמנת השירות של החברה שמה דגש מיוחד על מתן שירות ברמה גבוהה, הגינות, יושר ואתיקה מקצועית קפדנית – הן כלפי לקוחות החברה, והן כלפי עובדיה וספקיה.

איכות, מקצועיות ותקינה

כחלק בלתי נפרד מחזון החברה, אנו מקפידים בעבודתנו על איכות ללא פשרות ומשקיעים מאמצים ומשאבים רבים בעדכון המידע והידע המקצועי של צוות החברה.
במסגרת זו, אנו מקפידים על פיקוח ובקרת איכות לפי שיטת עבודה מסודרת. בכל פרויקט אנו מקפידים על תכנון מראש כדי להבטיח מענה מלא לכל דרישות חוק התכנון והבניה, תקני החוק בישראל והנהלים השונים, ומינימום עיכובים הנובעים מבעיות רגוטוריות.

החברה מחזיקה ביטוח קבלני מלא בכל הפרויקטים.

מנכ"ל החברה - ניר נווה

הבעלים ומנכ"ל החברה, ניר נווה, עוסק בתחום הבניה מילדות, בוגר תואר ראשון בהנדסה אזרחית ובעל תואר שני במינהל עסקים. נווה בעל ניסיון רב בשטח, הן כקבלן מבצע, כמפקח, כמתכנן וכיזם. ניר מעורב אישית בגיבוש הקונספט התכנוני האופטימלי של כל פרויקט ופרויקט ומלווה את הפרויקט כמנהל ראשי לאורך כל תקופת העבודה.

סיווג קבלני:

לחברה רישיון קבלן ג-5 לעבודות הנדסה בנאיות מספר 26866.

נשמח לעמוד לרשותכם לכל מידע נוסף שיידרש ולשתף עמכם פעולה בפרויקטים בהווה ובעתיד.

 

yellow hard hat דרוש ממונה בטיחות בענף הבניה למשרה מלאה. עדיפות לבעלי ניסיון עם תקן 45001

 

 

 

 

 

 

הבסיס הערכי

אנו בחברת נווה בגדדי בע"מ מתחייבים לפעול על בסיס ערך האדם ואהבת האדם באשר הוא אדם ומתחייבים לפעול בכל רמות השירות בכדי לקדם ערך זה. אדם הוא אדם לפני היותו לקוח, עובד או ספק. אדם לתפיסתנו הוא אדם ללא קשר לייחוסו, מוצאו, מצבו הכלכלי או שיוכו האתני. החברה תפעל תמיד ברוח מגילת זכויות האדם הבינלאומית בה נכתב כי "כל בני האדם נולדו חופשיים ושווים במעמד ובזכויותיהם. הם התברכו בהגיון ובמצפון ועליהם להתנהג אחד אל השני ברוח של אחווה". אדם הוא אדם בשל היותו כזה וערך זה הוא המחבר אותנו כחברה הבנויה על אנשים הנוהגים זה בזה באחווה ויושר. אנו מתחייבים לעשות ככל שניתן על מנת להעניק לערך זה חיים במציאות היומיומית, כחלק מהמאמץ היומיומי בו כל אדם צריך לקחת חלק ליצור חברה טובה יותר.

שירותיות

שירותיות היא ערך עליון, אותו מעמידה חברת נווה בגדדי בע"מ בראש סולם הערכים שלה. אנו מאמינים כי שירות לא ניתן רק כי אדם שילם את מיטב כספו, אלא כי שירות ראוי מתחייב מהכבוד אותו אנו רוכשים כלפיו כאדם. אנו מתחייבים שכל בקשה, קטנה כגדולה, תיבדק ותיענה בצורה המקצועית והמהירה ביותר תוך התחשבות במבקש וכיבוד צרכיו.

הגינות עסקית

חברת נווה בגדדי בע"מ מאמינה כי עסקים יש לעשות בהגינות מתוך התפיסה כי כשכולם מרוצים, כולם מרוויחים. אנו מתחייבים לסחור ולנהוג תמיד בהגינות כלפי כל הצדדים, לקוחות, עובדים וספקים, ומצפים להתנהגות זהה מהספקים הרבים איתם אנו עובדים.

מקצועיות

בניית מבנים היא משימה מורכבת המחברת בין גורמים ותהליכים רבים, לקוחותינו נותנים בנו את אמונם ומשלמים ממיטב כספם כדי שנבצע אותה על הצד הטוב ביותר. אנו שואפים לספק ללקוחותינו בית ראוי, שיספק את צרכיהם וצרכי ילדיהם. אנו מתחייבים לפעול במקצועיות הרבה ביותר בכל פרט, קטן ככל שיהיה. חברת נווה בגדדי בע"מ שואפת להעסיק עובדים וספקים השותפים לחזון של מקצועיות בלתי מתפשרת לא רק לבצע את העבודה, אלא לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

שקיפות

"אור השמש הוא המטהר הטוב ביותר, ואור המנורה הוא השוטר היעיל ביותר", כך אמר לואי דמביץ ברנדייס, שופט בית המשפט העליון האמריקאי ויהודי ציוני נלהב. חברת נווה בגדדי בע"מ מאמינה בשקיפות ומתחייבת כי כל מידע רלוונטי יהיה חשוף ונגיש כלפי הלקוחות, העובדים והספקים.

העסקה הוגנת

בניית בנין היא משימה המורכבת מפרטים רבים ואנשים רבים. נווה בגדדי בע"מ מאמינה כי כאשר העובד מוערך ומתוגמל ומועסק באופן המכבד אותו, הדבר בא לידי ביטוי בעבודתו, אשר מפירותיה נהנים הלקוחות. נווה בגדדי בע"מ מחויבת להעניק לעובדיה את מלוא הזכויות הסוציאליות ומלוא הכבוד, גם מעבר למה שהחוק מחייב. אנו רואים בעובדינו חלק בלתי נפרד מהצלחתנו. כמובן מאליו, החברה תעשה כל שניתן כדי לשמור על בטיחות עובדיה ולמנוע תאונות עבודה.

אנו מתחייבים

  • אנו מתחייבים לנוחות מקסימלית ולהנדסת אנוש הרואה את האדם במרכז.
  • אנו מתחייבים לעבוד עם ספקים וקבלני משנה העומדים בתקנים ובאיכות שהצבנו.
  • אנו מתחייבים לגלות גמישות בעת ביצוע תוספות בהתאם למגבלות התכנוניות.
  • אנו מתחייבים לעמוד בלוחות הזמנים שהצבנו.
  • אנו מתחייבים לעמידה בלתי מתפשרת בחוקי הבניה ותקני האיכות של מדינת ישראל.
  • אנו מתחייבים לביטחון ולבטיחות העובדים באתרי הבניה שלנו.

שירות לקוחות לתקופת הבדק והאחריות

בטרם קבלת הנכס, אנו מתחייבים להעמיד לרשות לקוחותינו מוקד שירות לקוחות בו יוכלו לקבל תשובות לשאלות ההכנה לקראת הכניסה לנכס.

אנו מתחייבים שהנכס ימסר ללקוחות נקי וללא ליקויים. במידה וימצאו ליקויים אנו מתחייבים לטפל בכל ליקוי במהירות האפשרית.

שירות לקוחות לאחר קבלת הנכס

מחלקת שירות הלקוחות של נווה בגדדי בע"מ זמינה לפניות הלקוחות מרגע הכניסה לנכס ועד לסיום

תקופת הבדק והאחריות בהתאם לחוק המכר. שעות מתן השירות מפורסמות באתר החברה.

בתקופת האחריות החברה מתחייבת לספק מענה ראשוני תוך יום עסקים אחד לבעיות: קצר מקומי במערכת החשמל בדירה, קצר/ליקוי במערכת החימום בדוד החשמל בתקופת החורף, פיצוץ מקומי בצנרת מים, סתימה במערכת הביוב, ביקור נציג לבדיקת מקור חדירת מי גשמים לדירה, נפילת חיפוי חיצוני, ליקוי בטיחותי במבנה ובגדרות הפיתוח, תקלה בתריס חשמלי בוויטרינת הסלון ובנעילת דלת הכניסה.


למה אנחנו?

חברתנו ניהלה עשרות פרויקטים שונים ומורכבים בתחום הבנייה וטיפלה בהצלחה בפרויקטים עתירי מערכות ותשתיות, המשלבים יועצים בתחומים שונים כגון : מבני ציבור, בתים פרטיים, בתי יוקרה בסטנדרט הגבוה ביותר ובניה רוויה.

נווה בגדדי מביאה לתחום הבנייה בישראל ידע עדכני וניסיון רב, תוך הקפדה יתרה על רצונות ודרישות הלקוח. בכל פרויקט, מטרתנו היא למצוא את הפתרונות האיכותיים והמתאימים ביותר לצרכי הלקוח ולרצונותיו, תוך התחשבות באפשרויות ובאילוצים, בתקציב ובתנאי השטח.

הניסיון והידע המצטבר הרב שצברה החברה בתחום הבניה, בשילוב שיטות בניה מתקדמות וחומרי גמר חדשניים, מאפשרים לנו לבנות בסטנדרטים גבוהים, תוך הקפדה על עמידה בלוחות זמנים ובמסגרות תקציביות עם מינימום ליקויי בנייה ומקסימום שירות ללקוח.

אמנת השירות של החברה שמה דגש מיוחד על מתן שירות ברמה גבוהה, הגינות, יושר ואתיקה מקצועית קפדנית הן כלפי לקוחות החברה, והן כלפי עובדיה וספקיה.